fredag 6 mars 2009

Utmaning

Blev utmanad av Carina

Reglerna är:
Det här är svårare än Du tror.
Kopiera detta till några vänner.
Varje svar måste börja med första bokstaven i Ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga,hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som taggade Dej har ett namn som börjar med samma ord som Ditt så får Du INTE ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.
Lycka Till!

1. Vad heter du? Leila
2. Ett ord på fyra bokstäver: Leka
3. Flicknamn: Lovisa
4. Pojknamn: Lucas
5. Yrke: Lokförare
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Leggings
8. Mat: Lasagne
9. En sak i badrummet: Lukttvål
10. Plats/ stad: Lissabon
11. En orsak till att vara sen: Lervälling (på gården)
12. Något man skriker: Lattjolajban
13. Film: Låt den rätte komma in
14. Något man dricker: Läsk
15. Band: Lampshade
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Lervägen
18. Bil: Lada
19: Sång: Lady in red
20. Aktiviteter med mer än en deltagare: Lagsport

Jag utmanar nu Camilla och Anita

5 kommentarer:

Nina sa...

Hej!
Jag får tacka för kommentaren, jag är hel nöjd med köket, det fattas bara endel lampor och tapeter.
Vilken fin blogg du har, kan inte du lära mig lite hur man gör så fina bakrunder?
Kramar =)

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att du vill vara med i min tävling :)

Håll tummarna och hoppas på tur på fredag den 13:e!!

Lycka till!!

IKT i min vardag sa...

Vilka roliga utmaningar som ploppar upp här och var. Skulle gärna ha tre kolumner på min blogg, men är livrädd att allt ska försvinna om jag börjar mecka. ar du något tips?

Linda :)

Ingela la la sa...

Vad kul att du är med och tävlar om ljuslyktorna från Ellis Corner! Det var ju gott om tid ;-) Man har ju hela dagen idag på sig oxå..
Jag har oxå gjort den där utmaningen, ganska så kul!
Ha en bra dag!
Kram Ingela

Nina sa...

Hallojsan!
Sofia har lärt mig hur man gör sin namnteckning på kort, du behöver inte hjälpa mig längre,tack ändå.
Hoppas allt är bra med dig
Kramar=)