tisdag 10 mars 2009

Snart mitt i veckan


Så kom det då mera snö. Jag gillar snön, men jag börjar tycka att det får vara nog nu.

Har en gubbe som ligger sjuk. Stackarn. Han har feber och är redigt förskyld. Hoppas han snart är på benen igen, och att vi andra klarar oss. För vem vill vara förskyld.

Jobbade lite extra idag. Så nu är jag helt slut, och det är sängen som gäller. Men man måste ju göra en del måsten först. Hundar som ska ut, bädda rent i sängen, sätta igång tvättmaskinen för en av sönerna ville ha en jacka ren, plocka undan lite osv ...... Det är ganska konstigt att man bara inte kan hoppa i säng (alltså inte bokstavligt talat, för då skulle nog sängen gå sönder) utan måste göra det eller det först. Är det något man ärvt efter mamma????

Ha det gott
Kramis från mig

somnunästansover





Inga kommentarer: