torsdag 5 mars 2009

Äntligen kväller

Oj, vad vi har haft mycket att göra på jobbet. Mina ben har klagat de sista timmarna. Men inte gör det något. Kul är det i alla fall.

Var ut och gick en liten sväng med hundarna. Vad det blåser ute :0 och vad fort det kom. Klart att det går fort när det blåser, men från den ena stunden till den andra.

Satt och tittade på mina matgäster vid fågelborden. Jag blir så lugn av det på något vis. Har en hackspett som kommer regelbundet hit och äter. Det är andra året. Han/hon måste gilla servicen, antar jag.

Snart ska jag titta på Sveriges värsta bilförare. Kan inte förstå hur man kan ställa upp i ett sådant program. Är de verkligen så urusla på att köra bil? En av dem bor inte så långt härifrån. När man åker förbi där han bor, tar man det lugnt nu för tiden. Man vet aldrig om han är ute och kör =)



Lägg till bild
Ha det gott

1 kommentar:

Nina sa...

Hallojsan!
Vad fin din blogg har blivit.
Jaha, det var inte bara jag som fick slita hund, det var visst fler :)
Kramar =)