söndag 1 mars 2009

Söndag, vilodagen

Idag har jag tänkt tagit det lugnt. Bara göra sådant som man tycker är kul. T ex hålla på med grafik i datorn eller scrapbooka lite.

Troligen ska vi iväg en sväng och hälsa på några släktingar, men det är också kul.

Igår var vi till Västerås och kollade runt lite på Erikslund. Ska få extra lysen på min lilla bil, så gubben behövde bl a lite sladd. Idag har han sprungit runt här och letat efter en katalog som han hade härom dagen. Typiskt honom att inte ha koll på sina grejer.

Till nästa gång










frånensomskahalitekulnu

3 kommentarer:

Nina sa...

Hallojsan på dig!
Vad kul att du har fixat en blogg.
Jag har utmanat dig. Titta in på min blogg.
Kramar =)

Camilla sa...

Åhh, där är den lilla apan;)
Du är bara såå bäst på grafik.
Gör du några pixlar?
Hoppas att du haft det bra idag.
Skickar ett mail i dagarna vännen!
Kramar Camilla

Anonym sa...

Hejsan!
Men är det här du är? c",)
Vad fint du får det i nya bloggen.
Då lägger jag ny länk, det är väl okej?
Må så gott.
Kram, Anita