fredag 19 juni 2009

Midsommarnatt

Så då var det dags att gå åt mörkare tider. Tänker man så, blir man sååååå deprimerad. Så det slutar jag med på en gång.

Det var rätt så skönt att det inte blev så mycket regn. Solen tittade fram på eftermiddagen, och då kändes det bara så skönt.
Vi var in till Västerås, och köpte ett partytält eller vad man nu ska kalla det. För om man ska grilla, så blir man inte så beroende av vädret. Vi har inte någon altan, vilket vore bäst egentligen. Så imorgon blir det grillat .....

Ville önska alla en trevlig Midsommar Helg. Ha det gott

Kram till nästa gång

5 kommentarer:

Uttan sa...

Ha en fortsatt trevlig midsommar.
Oj oj vad det är mörkt ute nu kl.23.35.
Ja det är nog bra att ni köpt partytält för det verkar vara en regnsommar i år!
Kram!

Agneta sa...

Hoppas du får en solig fortsättning på midsommarhelgen.
Samma här, regn och mörker och kallt. Undrar om det blir någon sommar i år?
God idé med ett partytält som skydd mot regn och annat.
Ha det så gott!
Kramen, Agneta

Anonym sa...

Tack detsamma, Laila!!
Ha en underbar midsommardag :)Hoppas solen lyser lite på dig idag.
Kram Louise

Nina sa...

Ja, party tält kan man behöva, i alla fall om det ska regna, men nu får vi hoppas att det inte blir nå mer regn på ett tag. Nu vill man se solen.
Vi ses
Kramar:)

inger sa...

hejsan leila, då jag inte hör nåt ifrån dig, tänkte jag leta upp din blog..skratt..
vi firade lite grann midsommaren här hos oss, annars är det ju ingen speciel dag i tyskland, men nu så hittade jag en annons i tidningen och mitt barnbarn och jag gick dit. Se foton på min sida - about me - .
Hoppas du snart får lust med tcg igen, det är nämligen rätt så dött på den fronten, men jag är än på allerten och byter kort och byter också med tcg så att man får nåt nytt. ha en skön sommar min vän ..kram inger