fredag 3 april 2009

Utmanad

Maggan har gett mig en utmaning. Kanske bäst att anta den =)

1. Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, vad står det?
Näringslära =)
2. Sträck ut din vänstra arm, vad rör du vid?
En dörr
3. Vad såg du senast?
Min ena hund, Charlie. Om det menas med TV, så var det TV4 nyheterna.
4. Utan att titta efter, vad är klockan?
Den är nog runt 19.15 (efter en koll på klockan så är den 19.30)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min gubbe pratar i telefon.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Var ut på en promenad med hundarna.
7. Vad tittade du på innan den här undersökningen?
Kollade min mail om jag hade fått något intressant mail =)
8. Vad har du på dej?
Kläder ... hahaha .... mörk blåa mysbyxor och en beige långärmad tröja
9. Drömde du något i natt?
Hade nog en dröm att jag vann mycket pengar, men den kommer jag inte ihåg.
10. När skrattade du senast?
För ungefär 20 minuter sedan
11. Vad finns det på väggarna i det rum du befinner dej i?
Tapeter, tavlor på barnen, en väggklocka och blommor.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Bara mig själv på morgonen. Har aldrig vant mig vid det .. hahaha
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jodå, rolig hittills
14. Vilken var senaste filmen du såg?
Morrhår och ärtor med Margareta Krook och Gösta Ekman
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj, vad skulle jag köpa. Ett nytt stort hus vid en sjö. Ett företag för att ha något att göra.
16. Berätta något om dej själv som inte andra vet.
Vet inte om jag har någon att berätta. Om jag nu har så kommer alla att veta det då. En sak kan jag berätta .... Jag kan stå på en fot i många minuter hahaha
17. George Bush?
Vad är det med honom?
18 - 19 Vad ska dina barn heta? Pojk och flicknamn?
Inga flera barn här inte. Nu är det barnbarn. Fast jag gillar Cecilia och Nickodemus (fick inte döpa någon till det, för det blev för mycket protester)
20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Varför inte om man skulle få den möjligheten, och då gärna i Australien
21. Vad vill du Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Hahaha .. om jag kommer dit kommer han nog att säga: Fortsätt att skratta, men förövrigt håll tyst.

Nu utmanar jag Uttan och Berit

2 kommentarer:

Berit sa...

Hej Leila!

Tack för titten och jag antar utmaningen, skall göra det i helgen:-), spännande att se vad det blir av det.

Ha det gott i helgen!
Kram
Berit

Uttan sa...

Hej! Ja utmaningen är klar....Hoppas Du får en bra söndag!
Kram!